Sprężarki śrubowe z napędem o zmiennej prędkości obrotowej.
Dane techniczne:
Serie: ASD SFC do ESD SFC
moc silnika: 18,5 do 250 kW
wydajność: 0,56 do 44,4 m³/min
wartości ciśnienia standardowego: 6 do 15 barów
Sprężarki firmy KAESER KOMPRESSOREN serii ASD SFC do ESD SFC to szczególnie ekonomiczne sprężarki śrubowe z napędem bezpośrednim 1:1 o regulowanej prędkości obrotowej.
Wolnobieżne, duże bloki sprężarkowe firmy KAESER KOMPRESSOREN z energooszczędnym profilem SIGMA charakteryzują się w pełnym obszarze regulacji wspaniałą wydajnością.
Bez dodatkowych nakładów konserwacyjnych sprężarki śrubowe z regulowaną prędkością obrotową serii ASD SFC do ESD SFC mogą pracować na pełnym obciążeniu w 100 procentach.
Układ sterowania sprężarką SIGMA CONTROL
Sercem wewnętrznego systemu sterowania jest duży komputer przemysłowy, posiadający możliwość update'u. Diody świecące "w kolorach sygnalizacji świetlnej" pozwalają na łatwe rozpoznanie stanu roboczego urządzenia.
Ciśnienie na stałym poziomie
Wydajność sprężarek SFC dopasowuje się w granicach zakresu regulacji poprzez bezstopniową zmianę prędkości obrotowej przy stałym ciśnieniu roboczym (+/-0,1 bar) do rzeczywistego zapotrzebowania na sprężone powietrze. Możliwe obniżenie ciśnienia maksymalnego daje oszczędności finansowe: każdy niepotrzebny bar zmniejsza zużycie energii o siedem procent.
Możliwość zastosowania także w wysokich temperaturach otoczenia
Odpowiednio zwymiarowana przetwornica częstotliwości oraz skuteczne chłodzenie oddzielnej szafy rozdzielczej przetwornicy częstotliwości umożliwiają bezproblemowe zastosowanie sprężarek SFC firmy KAESER KOMPRESSOREN także w temperaturze otoczenia do +45 °C.
Ze znakiem jakości EMV
Elektromagnetyczne wzajemne dostosowanie (EMV) wszystkich zastosowanych komponentów i całego urządzenia jest oczywiście sprawdzone i zaświadczone zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.
Łagodny rozruch bez szczytowego poboru prądu
Łagodny wzrost wartości prądu rozruchowego od zera do pełnego obciążenia bez szkodliwego szczytowego poboru prądu prowadzi do prawie nieograniczonej częstotliwości przełączeń silnika (ilość włączeń na jednostkę czasu bez przegrzania). Bezstopniowe przyspieszanie i hamowanie oszczędza ruchome elementy konstrukcyjne.